Signe d' effacement [Σύμβολο διαγραφής]
1961
Γράφει η Άννα Καφέτση, στον κατάλογο της αναδρομικής έκθεσης στο ΕΜΣΤ:
"...Στο έργο Διαγραφή του 1961, διαβλέπαμε τη βούληση για ακύρωση της απεικονιστικής λειτουργίας στο πλαίσιο του παραδοσιακού πίνακα, αναγνωρίζοντας ένα βαθμό μηδέν της ζωγραφικής. Η βούληση αυτή απετέλεσε την αφετηρία για έναν επαναπροσδιορισμό της έννοιας της τέχνης τόσο για τον ίδιο τον καλλιτέχνη όσο και για ορισμένους από τους ομότεχνους του της λεγόμενης γενιάς του '60, προδιαγράφοντας τους ιδιαίτερους όρους γέννησης του μεταπολεμικού μοντερνισμού".
Τσιμέντο και ακρυλικά σε λινάτσα
145,5 Χ 113,5εκ.
Ανήκει στον καλλιτέχνη
Έχει εκτεθεί:
1992 "Μεταμορφώσεις του Μοντέρνου - Η ελληνική εμπειρία", Εθνική Πινακοθήκη
2001 «Αναδρομική» Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Αθήνα